Reklam 10 saniye içinde kapanacak. Reklamı geçmek için tıklayın.

BDP'DE 6 ADAY ADAYI BAŞVURU YAPTI

Barış ve Demokrasi Partisi (BDP) Nusaybin Belediye Başkan Aday Adayları isimleri belirleniyor.

19 Kasım 2013 Salı 22:40 < POLİTİKA
Nusaybinim.com Politika Servisi
Barış ve Demokrasi Partisi (BDP) Nusaybin Belediye Başkan Aday Adayları isimleri belirleniyor.
Nusaybin'de kadın kotasıyla yerel seçimlere gidecek BDP'ye şuana kadar 6 aday adayı başvuru yaptığı öğrenildi.
BDP tarafından henüz resmi bir açıklama yapılmazken şuana kadar kulislerde isimleri dolaşan 6 aday adayının isimleri şöyle:

Kezban Solmaz
Evin Zapsu
Ayten Kahraman
Sara Kaya
Fasla Anter Alp
Cirve Gökçe

12447 defa okundu.
YORUM EKLE
    YORUMLAR
  • Hseyn cibil - 24 Aralık 2013 Salı 10:28
    Yorumları okudum ve bazılarına hepten katılıyorum artık nusaybin ve nusaybin halkı için fedakar halkın arkasında duracak bir başkan lazım görünüyorki kadınlarla artık olacak bir iş değil...
  • jın u hebun - 17 Aralık 2013 Salı 21:49
    yine olmamış.halk mücadelesi kadın mücadelesinden geçer anlayışı artık belediyecilikte gördük ki bir şey getirmedi tecrübelerle sabit.ülkemin Van'ında çocuklar kış koşullarından, evsizlikten donuyor ve bu koşullarda terlikle geziyorsa ve sizin aday adayı olarak gösterdiğiniz bayanlar hala giyecekleri topukların boyunu ayakkabıların rengini ve evlerinin metre karesini tartışıyorsa, olmasınlar istemiyoruz .istemiyoruz bu tarz bir insan ve yönetim anlayışı... belediyecilik tecrübe ister bu kadar olmaz yaaa. eğitim hikaye !!!
  • orhan merdin - 15 Aralık 2013 Pazar 04:58
    Nusaybinliyim ama 5 senedir nusaybine gelemiyorum ve nusaybin halkı o kadar zavallı olmuşki herkes menfaat peşinde reklam yapacağınız elini Vicdanına koy ve düşün ayşe başkanı hepiniz kötülüyordunuz ve o bizden daha fazla nusaybine sahip çıktı. Oylarınızı şahıslara değil halkımızın partisi BDP'ye verin oraya kim seçilirse o nusaybinimize mutlaka hizmet için seçilmiştir saygilar her biji kurd u her biji BDP
  • çetin bagok - 12 Aralık 2013 Perşembe 13:28
    Kadın kadın kadın Nusaybin de başka hiçbir şey yok..bdp kotasını niye Nusaybin cekiyor..erkek mi yok yada bu sorumlulugu üstlenecek cesur bir erkek mi. yok..kadından lider olmaz...
  • mirhat - 06 Aralık 2013 Cuma 02:18
    Öncelikle tarafsız ve güzel düşüncelerini yazmış olan arkadaşlara teşekkür ediyorum.
    Belediye başkanlığı; bi çok konuda olduğu gibi arz talep olarak düşünülmelidir. isteklerinize ne kadar cevap alabildiğiniz? ne kadar yol gösterildiği? ne kadar yapıcı olunabildiği?....
    Diğer yandan belediye=kalkınma olarak düşünelim; ilçemizi nasıl kalındırabilecek? neler arttırabielecek? neleri değiştirebilecek? yollarımız ne olacak? parklar? otoparklar? yeşil alanlar? yerleşim alanları? Kültürel alanlar? Sosyal alanlar? sosyal ve kültürel faaliyetler? ....
    VE özelliklede gelinen konum ve şartlar doğrultusunda kültürel olarak çok yol katetmeliyizki demokratik olalım
    Bazı arkadaşların yazdığı gibi; başkanımız kültürlü biri olmalıki ilerleyebilelim, haklarımızı savunabilelsin, sorunlarımız çözebilsin, yol gösterebilsin, ilçemizi öne çıkarabilsin,belediyecilik yapabilsin, gençlerimize örnek olabilsinki geleceğimiz olan gençleri köreltmesin...
    Adayları değil ilçemizi düşünün ve taraflı olmayın lütfen!
    Saygılarımla...
  • nusaybinli - 03 Aralık 2013 Salı 23:50
    bu adylarda gerçekten belediye başkanlığı yapma potansiyeli varmı düşnmek lazım bence onlara sorsak onlar bile kendilerine inanmazlar böyle bi görevi yapacaklarına yapacak bişey yok malesef bi dönem daha nusaybin halkı çekecek bunlardan.... gelen gideni arıtır .....
  • şükran yenilmez - 28 Kasım 2013 Perşembe 23:14
    bir kadın olarak,kadın kotasında ısrar edilmesi beni rahatsız eder.kurt ulusal mücadelesinde kadın erkek denilmeden mücadeleye alınmışlardır.sırf cinsiyetinden dolayı adayları kadınlardan seçmek yanlıştır,hatadır,neticeleri ortadadır.birincil koşul eğitim olmalı,ikincisi ise bedel ödeyip ödemediği değil,bu işe uygun mu değil mi ve ideolojisi olmalıdır.eğitim-beceri-siyasi duruş gerisi teferruattır,çünkü zaten bdp ceketini değil çınar ağacının bir dalını koysa,yine nusaybinde alır.başta benim ve ailemin oyu boşa gitmesin çünkü şu anda liste bunu gösteriyor.tayyip erdoğanın adaylarını gördünüz ya doçent ya doktor ya da muhendis.lütfen bdp önüme mahalle kültürüyle buyumuş kadın koymasın adama baksın ,cinsiyete değil.
  • AHMET GYR - 25 Kasım 2013 Pazartesi 22:53
    DR MEHMET TANHAN DAN HEMEN HEMEN HERKES MEMNUNDU. ONUN BAŞKAN OLDUĞU DÖNEMDE BAZIMIZ SEVMEDİĞİMİZE RAĞMEN,DÖNEMİ BİTTİKTEN SONRA DAHA ÇOK SEVMEYE BAŞLADIK. PEKİ NİYE; ÇÜNKÜ SINIRSIZ HİZMET VARDI.(YİĞİDİ ÖLDÜR HAKKINI YEME MİSALİ). PEKİ BU İSİMLERİN ARASINDA BU HİZMETİ YAPABİLEN KİŞİYİ SEÇMEK LAZIM. BENİM FİKRİM; BU İSİMLERİN ARASINDA TANHAN DÖNEMİNDE ROL ÜSTLEYEN TEK KİŞİYİ HATIRLIYORUM. ODA SARA HANIMDIR.İNANIYORUMKİ SARA HANIM GEREKEN HİZMETİ NUSAYBİN HALKINA EN GÜZEL BİR ŞEKİLDE VERİR. VE NUSAYBİNİMİZİ TEMSİL EDER. NUSAYBİN HALKIMIZA HAYIRLI OLSUN TŞKLER.
  • Gariban - 23 Kasım 2013 Cumartesi 20:29
    Halkimiz bir davaya inanmis ve bu dava ugruna kendi malini,canini ve namusunu vermis.Fakat bu Halkinsöylediklerine kimse kulak vermiyor.Bu Halkin derdini kimse dinlemiyor.Birde Sehit Ailelerini kendi oyunlarina alet ediyorlar.YAZIKLAR olsun.Benim bir kardesim sehitdir.Ben kardesimin sehadeti ile övünürken,diger taraftan öfkeleniyorum.Cünkü bu aday adaylardan hich birini hak etmiyoruz. sözün kisasi, bu 6 adaydan hic birini Nusaybin hak etmemis.NUSAYBINE bayan aday olmaz.Lütfen verdiginiz bu karari tekrar gözden geciriniz.Bu fedekar HALK'I dinleyin.
  • mehmet avcı - 23 Kasım 2013 Cumartesi 16:22
    nusaybinin tarihine yakışacak kürtlerin ve insanlığın özerkliğini inşa edecek bir seçime gireceğiz .onun için her kim aday olursa olsun halkın gururudur.seçimler menfiat için seçilip alınmıyor .insanlığın tanımlığını ön plana çıkarmak için BDP parti seçimleri kendine tabbi tutuyor yoksa BDP parti olarak belediyecilik işleyiş biçimine muhtaç olacak ve bakacak bir parti değildir sırf halkın hakkını görmezden gelen halkın hakını gasp eden halkını ve halkları savunmak için kendini belediyecilik yönetmenliğinede atıyor .sırf adalete yöneleik olsun diye ama malesef çoğu insanlarımız halende tek taraflı sevunup taraflı davranmakta oysaki taraf tutulmaz bir tutulur çünkü her aday birdir yeride yurduda yüreğide birdir .bundan dolayı her kim olursa olsun gönlümüzde bir olur.her adaya başarılarımı diliyorum .biji berxwedana gel zor spas
  • Piroz bagok - 23 Kasım 2013 Cumartesi 13:35
    Vallahi hayretlerim şaşırdı nasıl Yıldırım ailesinden kimse aday adayı olmadı
  • Diyar özsoy - 23 Kasım 2013 Cumartesi 11:08
    Nusaybini demokratik halkı yönetecek bir başkan istiyorsak Benceee 6 adaydan tek bi aday nusaybin için çalışabilirr Onuda yıLlardır belediye ve kürtler için sawasan Sara kaya diyorum Onuru ve namusuylaaa nusaybini her pislikten kurtaracak bir aday bencee
  • mazlumnusaybinli - 22 Kasım 2013 Cuma 21:24
    nusaybini rezil ettiler yeter artık kuma kafa sokmakla bu iş yürümez kadın sömürüsü ile bu gemi yürümez halkımız bu seçimde tavrını ortaya koyacaktır.artık nusaybin geri gitmeyecek.nusaybin halkına hizmeti çok görenler nusaybinli değildirler.türklerle barış,kürtlerle savaş kimin mantığı ise o mantık tutmasyacaktır.bu başı bozukluk nusaybine savaş anlamı taşır.ama artık nusaybin kayıp etmeyecek.bu seçim cok şeyi değiştirecek,taşları yerinden oynatacaktır.
  • çıya heval - 22 Kasım 2013 Cuma 13:58
    bdp nusaybin aday adaylarının içinde ilçeye yönetecek aday göremiyorum umarım parti bu yanlışa düşmez zaman varken bu işi başaracak birini bulur aksi taktirde kaybedecek olan onlardır şahsi fikrim budur...
  • MUHTAR - 22 Kasım 2013 Cuma 13:26
    Madem başkanımız bayan olacak,eğitimli okumuş olsun.sorular cevapsız kalmasın daha iyi bir Nusaybin için teknik anlamda sırtımz yere gelmesin.başkalarının evet böyle olsa olacak veya olmasa daha iyi olur demesiyle iş yürümesin.tabi fikirler alınacak birbirlerine danışılacak ama karşılarındaki de teknik anlamda bilgili ise ortaya daha iyi şeyler çıkacağından eminim ... onun için KEZBAN SOLMAZ & KEZBAN SOLMAZ
  • şrr BDP - 22 Kasım 2013 Cuma 04:15
    niyE MA ERKEK BİTMİŞTİR :)
    GURBETÇİ ARKADAŞ SEN NUSAYBİN DE KALMADIN HERHALDE BİZİM KADINLARI KÜÇÜMSEDİĞİMİZ YOK BİZE SAĞLAM ADAM GİBİ ADAM İŞ YAPACAK BAŞKANLAZIM BİR ÖNEKİ KADIN ADAYDAN HAYIR GELMADİ DE ŞİKAYET HEP BUNDAN DIR SAYGILAR
  • murat - 22 Kasım 2013 Cuma 03:26
    Siyaset yapmak için belediye başkanı seçilecekse hiç seçilmesin daha iyi eger ki bu kadınsa hiç hiç seçilmesin. seçilen başkanın ilk hedefi nusaybin halkına güzel bir hizmet olsun. Öyle siyasetle ugraşıp meydanı çakallara bırakmasın. işinin başında dursun ve eski başkan gibi siyasetle ugraşıp gündemi meşkul etmsin. tek hedef millete hizmet.
  • Herhangi Birisi - 21 Kasım 2013 Perşembe 17:54
    Hatirlatma da bulunmak istiyorum aday gosterilecek adayin daha onceki BLD başkani gibi nusaybin ile herhangi bir projesi yok ise kesinlikle oy verilmemelidir bu parti BDP de dahi olsa,yeter artik nusaybindeki feodal yapi kirilmalidir bilindigi uzere Yerel secimlerde secmenler particilik yapmaz projesi olan kişiye ve hizmet sevdalisi olan aday oy verirler ornek urfadaki ahmet fakibaba olayini dr mehmet tanhan ile kiyaslar isek dr tanhan sayet herhangi bir partiden aday olmus olsaydi kesinlikle oyumu yine dr mehmet tanhana verirdim sayet, chp veya mhp den dahi aday olsaydi yinede oyumu ona verirdim dogrusu olanda budur.onceki secimde particilik yaptik tanimadigiz halde projeler sunmamasina ragmen yinede oyumuzu ayse gokhana verdik vermez olaydik cok buyuk hataya dustuk tum nusaybinliler olarak.bld yecilikte olmazsa olmaz iyi belediyecilik cevreye duzen genel hizmetler ve alt yapi ust yapiya şekil vermektir inşALLAH aday gosterilecek olan aday dogru tercih olur.cunku nusaybinin goruntusu cok kotu adeta bir enkaz deviralacak yeni aday işi cok zor ama iyi calişirsa ustesinden gelir hayirlisi ne ise o, olsun...
  • vatandaş - 21 Kasım 2013 Perşembe 16:08
    Nusaybin halkının tek ihitiyacı huzur. Birinci öncelik olarak siyaset yerine Nusaybinin YEREL sorunlarıyla ilgilenecek,Halkın refah düzeyini arttıracak bir belediye yapısına ihticamız var.
  • özgürlük - 21 Kasım 2013 Perşembe 13:30
    bu nusaybının kaderımı boyle neden gercek bu ısten anlıyan bır adamı aday yapmıyorlar nereye kadar nusaybın curuyor artık......
  • fırat - 21 Kasım 2013 Perşembe 12:41
    TÜM ADAY ADAYLARINI KUTLUYORUM BAŞARILAR DİLERİM.
  • nusaybinli - 21 Kasım 2013 Perşembe 10:33
    nusaybini gerçekten harcıyacaklar bu ne yaw nusaybin halkı buna değmiyor ayşe başkan geldi nusaybinde ne olduki hadi bir şey söyleyin şimdi gelecek olanlarda aynı şekilde arkaaşlar her şey siyaset değil ilk önce kendi halkını sevdirsinler hizmetini yapsınlar siyaseti sonra yaparlar ama bu bir gerçek eğer gene bir bayan gelirse nusaybinin durumu iyiye gideceğine daha da kötü olur .....
  • sadık - 21 Kasım 2013 Perşembe 10:09
    nusaybine madem kadın kotası konulmuş o zaman millet için hayırlı olanı aday göstersinler..Belediye başkan adayı,eğitimli okumuş bu iştende anlayan biri olmalı teknik tecrübe sahibi olmasından yanayım.yoksa ben yaptım oldu bittiye getirilirse nusaybin bu sefer çok oy kaybeder.oyum kezban solmaz'a..saygılar.
  • nusaybinli gurbetci - 21 Kasım 2013 Perşembe 08:13
    Yorumlarda erkek yok mu erkek yazan şahıslara hitaben;
    Belediye başkanı olabilmek için cinsi bir ön-şart yoktur. Kadın-erkek fark etmeksizin dileyen aday olabilir ve halkın en çok oyunu alan da cinsiyet fark etmeksizin yine belediye başkanı olur. Bırakın bu saçmalığı. Siz kendiniz bir baltaya sap olamadığınız için önünüze gelene saydırıyorsunuz.
  • alı alı - 20 Kasım 2013 Çarşamba 23:17
    BUTUN YORUMLARI YAYINLAYIN DENGESİZLİK YAPMAYIN
  • agit elmas - 20 Kasım 2013 Çarşamba 22:19
    Bakıyorum yorumlara da hayata küsecek şekilde..erkek ruhunu sadece erk kavramıyla güç kavramıyla anlamlanrılıyor pehh...peki 5 PARA VERMEDEN SAVURDUĞUNUZ YARGILARI bi kenara bırakında adayların geçmişlerine ,tecrübelerine ve de mücadele saygınlığına bakmanızı öneririm..bir yerel yönetimi yönetecek tek kişi yıllarca içinde ter dökmüş zorluklar çekmiş tecrübe edinmiş biri olmalı..burda sayın SARA KAYA 'yadan başka bir isim görmüyorumm.belediyede maaşsızlık döneminden refah dönemine kadarki 20-25 yıllık tecrübesinden..geçmişiyle mücadele evrelerindeki direnciyle,belediyecilik adı altında yerel yönetim tecrübesiyle,halkı adına beyinsel köken cevheriyle üstün başarılar ve sonuçlar vereceğine kuşkusuz... GÜVENİYORUM..SERKEFTIN
  • Halk - 20 Kasım 2013 Çarşamba 20:22
    Nusaybine kadın belediye başkanı gelecekse eğitimli kültürlü işi layıkıyla yapan bi insanın gelmesini istiyoruz bunun için KEZBAN HANIMIN BAŞKAN ADAYLIĞI uygun görüyoruz şimdiden hayırlı olsun
  • demir. kilic. hesin - 20 Kasım 2013 Çarşamba 18:36
    Peyvek heyyi....siz neyi hak ediyorsan..oylee yonetileceksiniz...
  • nısebinli sıtti - 20 Kasım 2013 Çarşamba 15:01
    allah aşkına bu nasıl listedir,nerde halkın istediği isim hani avukat semire nergiz,neden yok soruyorum ilgililere....
  • ORHAN - 20 Kasım 2013 Çarşamba 13:45
    BİZ diğer siyasilerieleştirirken asıleleştirilmesi gerekenin biz olduğunu hala unutuyoruz yahu arkadaşlar bir kaç eyleme katılan ve akrabası PARTİ içinde tanınmış kişiyse hemen onu en iyi yerlere getiriyoruz hatta ve hatta utanmadan belediye başkanıda yapıyoruz NUSAYBİN olarak bir mimar bir mühendis bir belediyecilikten anlayan bir ERKEK istiyoruz 5 sene daha kadınhakları diye diye NUSAYBİNİ YİYECEK YÜZÜNÜZ OLMAMALI BE...
  • Herhangi Birisi - 20 Kasım 2013 Çarşamba 13:30
    Gecen ay aldigim saglam bir istihbarata gore Ayten kahram aday gosterilecek bu ôn secim hikayedir ayten kahraman aday gosterilecek ve karar verilmistir umarim bizi hayal kirikligina ugratmaz bekleyip gorecegiz.Bu arada fasla anter ortaokuldan benim sinif arkadasimdir ...
  • aba asf - 20 Kasım 2013 Çarşamba 12:51
    Bu isimleri Görünce Gülesim geliyor : ) Bırakın Kadın Erkek ayrımınıda içlerinde Chaqallara yem olmiyacak biri Lazım Bu isimlerin kimle ne olduqunu cok iyi biliyor Ha Rodicim
  • ZAVALLI BİRİ İŞTE - 20 Kasım 2013 Çarşamba 12:51
    Ne Kadar Saf ve günahsız bir milletiz böyle..Düzgün bir kişi gelmedimi bu başa .. Bu halkı seven hizmet edecek biri... Gelen yedi giden yedi Nusaybinimizi...Hizmetkar yok mu bunca millet arasında BİR Adam gibi ADAMMMMM
  • CANTEKİN - 20 Kasım 2013 Çarşamba 10:13
    BU LİSTEYLE ANCAK 5 YIL GERİDEN GERİDEN GELİRİZ.BAYA GERİDEYİZ NUSAYBİN HALKINA YAKIŞACAK VE BİZİ 15 SENE SONRASINA GÖTÜRECEK BİR ADAY LAZIM...
  • bıcırık - 20 Kasım 2013 Çarşamba 09:28
    şimdiki başkan hem kadınlara hemde ilçeye nifak soktu.Çünkü Başkanlık döneminde ilçeye hiç bir şey katmadığı için insanlar bayan istemiyor.Bakalım kendi memleketi onu aday gösterecekmi.
  • Mehmet yaş - 20 Kasım 2013 Çarşamba 09:10
    Belediye başkanı adayları arasında neden av. Semire Nergiz yok belediyeyi düzene sokacak tek şahıs olarak öne çıkan isim halkın istediği isimsin
  • Yezdan yezda - 20 Kasım 2013 Çarşamba 08:23
    güzelim Nusaybin Sen bunları hak etmemiş sın her canı sıkılan gelip adaylığini yoksun eşitlik Demokrasi diyenler Türk Ailesının elinde iki Belediye ver artı Miletvekili Bu topraklarda her Aile kendince bir bedel ödemiştir. Hukuk her kes için olmalı Taransfer ve Atamalar son vermelidir. Bırakın Adaylar Kadın Erkek ayırımı Yapılmadan Ön seçime gidilsin
  • xalo - 20 Kasım 2013 Çarşamba 07:37
    Bunlarda erkek yokmu?
    yoksa kadınları daha rahat kullanabildikleri içinmi hep kadın.
  • dino - 20 Kasım 2013 Çarşamba 06:45
    kadınlar dikkat çekici .acaba nusaybinde kendine güvenen adam yok mu ???
  • vatandaş - 20 Kasım 2013 Çarşamba 06:38
    Bu Nusaybinde Adam Tükenmiş Arkadaş Bu Kadınlar Ancak Kadınlara Yönelik Boş Şeyler Yaparlar Nusaybinin İhtiyaclarını Karşılamaları Lazım.. Adam Lazım Adam....
  • nisebina rengin - 20 Kasım 2013 Çarşamba 00:29
    kadınlara karşı olduğumdan değildir. saygımız sonsuzdur. ama nusaybin için erkek olması daha iyi çünkü kurtlar arasında kuzular çabucak yem olur. ondan erkek olmazsa oy da yok. ve kan kaybeder nısaybinde.
  • nusaybin sevdalısı - 19 Kasım 2013 Salı 23:53
    anlaşılacağı üzere 5 yıl daha hizmet yüzü göremeyeceğiz. aşırı bir ön yargı biliyorum ama erkek aday adaylarının olmaması belediye başkan adayının yine tepeden emirle geleceğinin göstergesi(buna demokrasi denmez artık adını siz koyun diktatörlük mü, aristokrasi mi, burjuvazi mi bilinmez.) yeni dönemde de hizmetten belediyecilikten ve projelerden çok yine siyaset konuşulacak eminim. unutulmaması gereken bunun bir genel seçim olmadığı yerel seçimlerde belediyecilik yapabilene oy verilir parti adayı yada bağımsız olmasına bakılmaz. siyasi amaçla gelenlerin hizmet dışında çok şey yaptığı ortada. hakkımızda hayırlısını dilerken hayırlısı için çabalamak da gerek.hayırlısı olsun.
  • Kgjjh - 19 Kasım 2013 Salı 23:47
    Nusaybin kimlere kaldı be...bizi herseyden soğuttunuz brawo bu kadar millet arkadanızdayken nusaybin bu tabloyumu hakketti