Reklam 10 saniye içinde kapanacak. Reklamı geçmek için tıklayın.

NUSAYBİN NEWROZU BAŞLADI

Nusaybin'de Newroz Bayramı coşkusu başladı

19 Mart 2014 Çarşamba 12:08 < GÜNCEL
Arif Altunkaynak - Abdullatif Altunkaynak bildiriyor
 
-Nusaybin Newroz bayramı Newroz alanında başladı.
-BDP ilçe eş başkanı Abdulbari Eren konuşmasını yapıyor
-BDP ilçe eş başkanı Zinet Alğan konuşmasını yapıyor
-Koma Nevaf Ribab sahne aldı.
- Newroz koşusunda dereceye girenlere ödülleri verikdi.
-Nusaybin Belediye eş başkan adayları Sara Kaya ve Cengiz Kök konuşmalarını yapıyor
- Bağımsız Mardin Büyükşehir başkan adayları Ahmet Türk ve Februniye Akyol Newroz alanı geldi.
-Nusaybinli İsveç parlamenteri Evin Çetin alandakileri selamladı
-Ahmet Türk konuşmasına başladı
-Hozan Brader alana girdi
-Ahmet Türk ve Februniye Akyol konuşmalarını tamamladı
-Xemgin Birhat sahne aldı
-Brader sahne aldı.
-Rojda sahne aldı
- Nusaybin Newroz'u sona erdi.




 
 



9715 defa okundu.
YORUM EKLE
    YORUMLAR
  • Dr.Memoli - 24 Mart 2014 Pazartesi 16:54
    senın söylediğn tarih,rtesmi tarihtır.Resmi tyarihler.gerçek tarihçiler tarafından yazılan tarih değildır.Onun için bu söz konu8su tyarih düzmecelerle doludur.Onun için senın söylediğin traihlerde;newroz ile
    bozkurt ve ergenekonla ilgili bütün bilgiler,düzmece ve yalandır.Senı söylediğn tarihlerdeki hiç bir bilgi,uluslar araqsında geçerlilikleri yoktur. O nedenle Kürtler,yeniden taqrih yaziyolar ve o senı dediğn tarih ve kurumlarınca verılen bilgileri tarih çöplüğüne atiyorlar.Bunun için sahip oldfuğun bütün bilgiler yalan ve yalnıştır.O sahip olduğun bilgileri ancak alperen vfe bzkurt olan kişler kabul ederler.Onların dışında hiç bir zihniyet kabul etmez.
  • nsybn - 23 Mart 2014 Pazar 21:40
    nevruz demek herhangi bir siyasi partinin propagandasını yapmak değildir reklam yapmak değildir.nevruz demek baharın başlangıcıdır nevruz denince bu milletin aklına nasıl bdp yi savunup akp yi veya chp yi karalarım bunu yapmak sizi hiçbir yere götürmez sizi büyütmez neye dayanarak sen bunu yapıyorsun kardeş nevruza geleceksen insan gibi gel eğlen sonrada evine git biji serok apo ne demek ya nevruzun apo ile ne alakası var nevruzu herkes kutluyor siz kürtler değil nevruz istanbulda ankarada sivasta karsta hakkaride almanyada hollandada heryerde kutlanıyor yapmayın bunu inanın bunu yaparak bi yere varamazsınız madem o kadar kürdüm diyosunuz 30 martta kürtlüğünü ortaya koy ve partini birinci olarak çıkar bu seçimden soruyorum size ndn mardin bdp nin elinde değil veya midyat bdp nin elinde değil
  • Müfessir - 21 Mart 2014 Cuma 10:42
    Hani,Arapların bir sözü var"BÜTÜN OTLAR KENDİ KÖKLERİ ÜZERIN DE YEŞERIRLER"DİYE... sENEIN DE DEDEN VE VE AİLEN KARANLIKTA KALMIŞ HALEN nEWROZ'un ne olduğunu bilmiyor.Durum böyle olunca senın ve senın neslinın da senın gibi olması normal olacktır.Çünkü ern büyük okul,kişinın evidır.Kişnın evi çağdaş klara cahillerle dolu olunca kişnın de cahil kalması olağan görülmelidır.Karanlıkta kalmayı ve kara cahiıl olarak hayata devam etmeği sürdürün bakalım...! Sonra "NEVROZ" değil,NEWROZ'dur.Elbette nevroz,senın olsun;NEWROZ da kürtlerın olsun.Nevroz değil,NEWROZ PİROZ BE...!!!!!
  • nusaybinli - 20 Mart 2014 Perşembe 23:06
    merak ediyorum aceba kaç ilden otobüs transferi olmuş toplama bunların hepsi ama başka illerden gelen
  • alperen bozkurt - 20 Mart 2014 Perşembe 20:38
    Bana cvp yazanlara hitaben...tarihe dönüp bir bakın tarih kitaplarına bir bakın oda yetmezse TÜRK TARİH KURUMUNA bir bakın nevruz Türk bayramıdir....ERGENEKON DESTANIDA BUNA ÖRNEKTIR...ERGENEKON DESTANIDA AYRICA MASAL DEĞİL GERÇEK YASANMISLIKTIR....
  • İsimsiz - 20 Mart 2014 Perşembe 13:13
    Kulandıkların simgeler bile senın ne zihniyete sahib olduğun belli.Fazla yoruma gerek yok.Newroz için sarf ettiklerıne ancak senın gibileri inanır.Bozkurt ve alparen uydurukları,ancak gerçekleri inkar edcerek yaşıyabilirler.Ancak çağ bildiğin çağlardan değildır.Alparen ve bozkurtların güneşi batmış,NEWROZLARIN GÜNEŞİ DOĞMUŞTUR.
  • Dr.Memoli - 20 Mart 2014 Perşembe 13:05
    Newroz kürtlerın zülme karşı kazandıkları bir zafer bayramı olduğu tarihi gerçeklerden anlaşılmaktadır.Demirci lawa'nın,zalim dahak'ın hayatına son vermek süretiyle zülme karşı zafer işareti olarak kürdistan dağlarında maşaleler yakmiştır.Günümüzde de Kürtlerın newrozda ateş yakmaları bunu hatırlatmak niteliğini taşır.Hani senın bozkurt masaln varya..? Ancak anlattığım d estanın gerçek olduğunu hiç şüphen olmasın.Hani bir zamanlar birileri Kürtler için:"KART-KURT" diyorlardı.Şimdi de senın gibi çağdaş cahiller,NEWROZ için "Bahar bayramı" diyorlar.Cahilliklerıne doymasınlar..Bütün kürtlere NEWROZ PİROZ BE...!!!
  • nuskentli - 20 Mart 2014 Perşembe 08:20
    DOĞRU SÖYLUYORSUNUZ 21 MART NEVRUZ SİZİN BAYRAMINIZ...KÜRDÜN VE KÜRDİSTnın BAYRAMI ise 21 MART NEWROZ BAYRAMIDIRR...
  • selahattin - 20 Mart 2014 Perşembe 01:07
    hadi nevruzu anladık 21 den 19 marta indirdiniz peki olay çıkarmanızın sebebinide anlabilirmiyim acaba
  • alperen bozkurt - 19 Mart 2014 Çarşamba 17:30
    Arkadaş lütfen şu nevruzu siyasetlestirmeyin...nevruz baharın gelisini simgeler bahar geldi diye kutlanır...Ayrıca nevruz onun bunun bayrami degildir.
  • selim - 19 Mart 2014 Çarşamba 16:45
    bu halk bence herkese mesaj verdi burda yorum yapan kendini bilmez nerde kim kime hizmet olduğunu bilmeyen kişilere ceavap vermiştir. tabi konuşsunlar biz meydanlarda onlar evlerinde klavyenin başında konuşsunlar
  • yusuf - 19 Mart 2014 Çarşamba 14:08
    ben dedelerimden öğrendim ve torunlarıma da anlatacağım nevruz bayramı 21 mart günüdür diye.Hiç kimse bizim örf ve adetlerimizi değiştirmez.kendinize gelin eyy Nusaybinliler.
NUSAYBİN ⇓
İmsak 04:45
Güneş 06:06
Öğle 11:59
İkindi 15:06
Akşam 17:39
Yatsı 18:53
DÖVİZ KURLARI
USD 2.4615     EURO 2.7800     IMKB 85.662     ALTIN 95,590    
12°NUSAYBİN
Süper Lig
1.Lig